HELLUNTAITEMPPELI

Vuonna 2002 valmistui seurakunnalle uusi toimitila, joka sai nimekseen Helluntaitemppeli. Rakennustyöt suoritettiin suurelta osin talkootyönä. Uudessa kirkkorakennuksessa on tilaa noin 550 m². Kellarikerroksessa on noin 100 m²:n nuoriso- ja kerhotilat, jonne pääsee ulkokautta. Pääsisäänkäynnistä tullaan aulaan, joka on suunniteltu tilavaksi myös sitä ajatellen, että siitä saadaan tarvittaessa lisätilaa saliin tai ruokasaliin. Salin etuosassa on koroke puhujaa, flyygeliä ja kuoroa varten. Itse salissa on istumapaikkoja noin 150:lle. Akustiikka täyttää tämän päivän vaatimukset. Keittiössä on hyvät mahdollisuudet valmistaa ruokaa jopa isommallekin joukolle. Lisäksi katutasossa on toimistotilat, kirjanmyynti ja lastenhuone tilaisuuksien aikana käytettäväksi. Ulkovuoressa on puhtaaksi rapattua tiiltä ja rappausta.

Seurakunnan rakennusprojekti rahoitettiin vapaaehtoisten avustusten ja lahjoitusten turvin.
Kiitämme lahjastanne!